Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Καταρχήν καλησπέρα σας!



Να σας συστηθώ λοιπόν. 

Είμαι άλλη μία κοπέλα ετών 24 που ζεί στην Ελλάδα της κρίσης. Σε αυτή την χώρα το να είσαι νέος είναι μάλλον ατυχία!! Χωρίς μέλλον και χωρίς ελπίδα.
Και όμως αγαπάω πολύ την χώρα μου, είμαι περίφανη γι'αυτό που είμαι και χαίρομαι που ζω εδώ. Από μικρή έμαθα να την αγαπώ και να την σέβομαι. Πρώτα έμαθα την ιστορία της και μετά το αλφάβητο, γνώρισα τα ιδανικά αυτής της χώρας και όσο παράξενο και εάν ακούγεται ακόμα πιστεύω σε αυτά.

Τι με ευχαριστεί να κάνω; Χμμμ ακόμα το ψάχνω!!!
Από μικρή έλεγα ότι θα γίνω ηθοποιός. Πρωτότυπο!!!! Και αστείο γιατί όποτε σκεφτόμουν τον εαυτό μου επαγγελματία ηθοποιό κάτι δεν μου άρεσε, άρα προτιμώ να ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το θέατρο, αγαπώ το θέατρο!!! Αγαπώ και τον χορό, την μουσική τα βιβλία, τις φωτογραφίες και την μόδα!
Θα ήθελα να γινω χορεύτρια, κάθε πρωί χορεύω μπροστά στον καθρέφτη μου και που ξέρεις ίσως.. κάποτε... !! Μου πέρασε από το μυαλό και το να γίνω φωτογράφος,μου αρέσει να βγάζω πολλές φωτογραφίες, ίσως μια μέρα να κάνω την δική μου έκθεση και θέλω να γράψω και ένα μυθιστόρημα!!

Τώρα τι είναι αυτό που έκανα τελικά στην ζωή μου;
Μια μέρα στο λύκειο στο μάθημα πληροφορικής ο καθηγητής είπε ότι ο προγραμματισμός είναι ένα είδος τέχνης και ΜΠΑΜ! δεν υπήρξε δεύτερη σκέψη.... σπούδασα πληροφορική!!!!!! Πήρα το πτυχίο μου και δουλεύω σε μια εταιρεία, όλα καλά! Κάτι όμως λείπει,  αγαπάω αυτό που κάνω αλλά μάλλον δεν βρήκα την τέχνη που τόσο ψάχνω να έχω στην ζωή μου!!

Μέχρι που συνειδητοποίησα πόσο πολύ μου αρέσει να γράφω. Από μικρή γράφω ημερολόγια, φτιάχνω ιστορίες, δημιουργώ σενάρια. Έτσι μου ήρθε η ιδέα για αυτό το blog. Νομίζω ότι βρήκα τον τρόπο έκφρασης που αναζητώ!

Ξεκινάμε λοιπόν.... 
Θα επιστρέψω με πολλά άρθρα, φωτογραφίες και ότι άλλο μου αρέσει και με εκφράζει...! 

Τα φιλιά μου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου