Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Ένα Σάββατο πρωί!

Σήμερα ξύπνησα με μια πεσμένη - μελαγχολική  διάθεση (σαν να ήταν Κυριακή!!!), οπότε αποφάσισα να πάω για shoping therapy για να ανέβω λίγο ψυχολογικά!
Προς μεγάλη μου απογοήτευση, φτάνοντας στην στάση, μαθαίνω ότι δεν έχει αστικά (!!! ξανά !!). Οπότε πήρα καφέ στο χέρι και ξεκίνησα να πάω με τα πόδια από παραλία.
Έχετε περπατήσει την παραλία την Θεσσαλονίκης; Παλιά και νέα! Είναι απλά πανέμορφη, με πολύ κόσμο και δρώμενα, ερωτεύσιμη !


Στον δρόμο για το κέντρο, βοήθησα μια κυρία που ήταν φορτωμένη με ψώνια να μπει στην πολυκατοικία, είδα έναν ψαρά που είχε "ψαρέψει" κάτι πολύ όμορφα και μεγάλα κοχύλια (!), το μετάνιωσα που δεν τα έβγαλα φωτογραφία να σας τα δείξω, την επόμενη φορά.
Μίλησα με μία φίλη στο τηλέφωνο που είναι μακρυά και είχαμε να καιρό να μιλήσουμε, πέρασα μέσα από γιγάντιες σαπουνόφουσκες που έκαναν κάτι παιδιά, μπροστά στο άγαλμα του Μέγα Αλέξανδρου.


Έβγαλα φωτογραφίες ένα ζευγάρι μπροστά στον λευκό πύργο, οι οποίοι, όπως μου εξήγησαν, ήταν η πρώτη τους φορά στην Θεσσαλονίκη και ήταν ενθουσιασμένοι!!!
Όσο περπατούσα τόσο έφτιαχνε και η διάθεση μου, χαμογελούσα και σιγοτραγουδούσα στον δρόμο.
Συνειδητοποίησα ότι δεν χρειαζόμουν να ψωνίσω κάτι για να μου φτιάξει το κέφι, ήμουν ήδη πολύ καλά! (Εντάξει αγόρασα και μία τέλεια φούστα!! )
Αλλά όταν νιώθεις ότι δεν είσαι καλά, ότι έχεις πέσει σε μελαγχολία ή είσαι αγχωμένος για κάτι, μια βόλτα, ένα τηλέφωνο σε ένα αγαπημένο πρόσωπο ή ένας καφές με φίλους σίγουρα θα σε κάνει να νιώσεις πολύ καλύτερα.
Γιατί όπως και να το κάνουμε, τα πιο ωραία πράγματα στην ζωή είναι και τα πιο απλά και καθημερινά και δεν κοστίζουν τίποτα σε ευρώ αλλά η αξία τους είναι ανεκτίμητη!!!

Τα φιλιά μου.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου