Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Η κρίση των 27

"Τι να πω για αυτό το κορίτσι, ότι και να πω θα είναι λίγο μπροστά στο ταμπεραμέντο της. Γνωριστήκαμε σαν φοιτήτριες και έγινε αμέσως η φίλη - αδερφή μου - φύλακας άγγελος μου. Είναι από τους ανθρώπους που ξέρω πως ότι δυσκολία έχω μπορώ να απευθυνθώ σε αυτήν και πάντα θα μπορεί να με βοηθήσει και θα έχει λύση για όλα. Δύσκολα περνάει απαρατήρητη από κάπου, (για την ακρίβεια ΠΟΤΕ!), έχει τον δικό της , πολύπλοκο, τρόπο σκέψης , την δική της λογική και τους δικούς της ηθικούς κανόνες, και για το καλό σου, μην μπεις ποτέ στον κόπο να διαφωνήσεις με κάτι από αυτά γιατί θα χαθείς σε μια πολύωρη (ατελείωτη) συζήτηση(μονόλογο) γεμάτη με άπειρα επιχειρήματα και παραδείγματα βγαλμένα από την ζωή και από μελέτες!!!!! Μάλλον δύσκολα παθαίνει κάποια κρίση άλλα μου έκανε το χατίρι και περιέγραψε μια κρίση όπως την φαντάζεται αυτή!!!"


Μια πολύ καλή  μου φίλη-αδερφή μου ζήτησε να γράψω για την κρίση των 27. Παρόλο που είμαι 28, αυτή επιμένει να γράψω για τα 27! Άλλο που δεν θέλω κι εγώ, εφόσον δεν αποδέχομαι την ηλικία μου. Άρα ο τίτλος είναι ενδεικτικός.

Ε ναι λοιπόν, δεν την αποδέχομαι. Όταν στον περίγυρό μου υπάρχει άτομο μικρότερο από μένα, θέλω να το δολοφονήσω. Μεταξύ μας ελπίζω όλα αυτά. Μην γίνω και ρεζίλι αφού το παίζω cool για την ηλικία μου. Εντάξει εδώ που τα λέμε δεν μου φαίνεται καθόλου. Έχω κάνει και γκάλοπ. Με κάνουν από 23 έως 25. Ωπ, να το πάλι το κόλλημα με την ηλικία. Εγώ φταίω??? Αφού όπου βρεθώ, όπου σταθώ κι όπου τσατάρω κάνουνε τις ίδιες ερωτήσεις και διαπιστώσεις. «Πόσο είσαι?». «Ααααχ σοβαράαααα??? ». «Δεν σου φαίνεται». «Μην το λες!». Jesus :|

Εντάξει ας μιλήσουμε λίγο σοβαρά. Εξάλλου μου αρέσει να φιλοσοφώ. Αυτός λοιπόν που δεν αποδέχεται την ηλικία του, δεν τα έχει βρει με τον εαυτό του. Και αυτός που δεν τα έχει βρει με τον εαυτό του, είναι αυτός που δεν έχει βρει τον έρωτα της ζωής του εγκαίρως. Το εγκαίρως κυμαίνεται από 25 έως 30, αναλόγως πόσο επιεικής είναι κάποιος με τον εαυτό του. Στην ταινία «ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ (SOMETHING’S GOTTA GIVE)», ο Χάρι Λάνγκερ ερωτεύτηκε στα 63. Μια χαρά ηλικία είναι τι έχει? Άρα υπάρχει χρόνος!!!!

Την αγάπη μου,
Κατ.


Υ.Γ. Ο Χάρι Λάνγκερ ήτανε πλούσιος, αναγνωρισμένος επαγγελματικά και δεν ζούσε σε χώρα οικονομικής κρίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου